среда, 14 мая 2014 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль навчив створювати інструменти оцінювання роботи учнів, допоміг мені поміркувати про те, як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт для учнівського проекту, як створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання.

Також були створені форми оцінювання презентацій за основними вимогами до оцінювання, шкала оцінювання, за якою учневі буде виставлена оцінка. Створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес, адже по-перше я сама буду знати, чого я вимагаю від учнів, а по-друге (і найголовніше) учні знатимуть, що я від них очікую, на яку оцінку вони виконують свою роботу і за що конкретно вони не добрали бали. Це дуже  зручно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий